I loVe Design

I loVe Design

Friday, 1 March 2013

Warna biru seperti air mataku..

Aku sakit hati...sakit sangat2...tapi aku harus pertahankan dan seka air mataku dari jatuh berguguran..inilah derita yg perlu aku terima...kau percik api dalam diriku..semakin aku sakit..semakin kau bahagia...mengapakah aku jadi lemah..sungguhku tak sangka..dia membawa jantungku bersamamu...
Ya ALLAH..aku sedih ya ALLAH..sedih sangat..kenapa ya Allah..kenapa sejak dua menjak ni perasaan aku seringkali hiba,..sayu...melayang-layang jiwa ini...kelopak mata ini selalu sahaja berair...pedih...sedih ya ALLAH...hatiku pula terlalu sakit..berdenyut-denyut...aku tak suka akan semua ini..kenapa sekarang..kenapa hadirnya aku tak pinta ya ALLAH..kenapa sekarang semua ni datang padaku?? Kenapa saat ini perasaan ini hadir ya ALLAH..aku sakit...aku tak berdaya menolak dn melawan semua ini..sesungguhnya aku hanyalah hambaMu yang lemah..sangat lemah...ya Allah..tiada siapa yang dapat aku berharap selain diriMu...kuatkanlah hatiku untuk menepis rasa cinta dan sayang ini pada dia..ya ALLAH..itu yang aku mohon ya ALLAH...hilangkanlah fikiranku ini tentang dia...lenyapkan rasa rindu ini padanya...aku tak mahu hatiku rosak..rosak kerana cinta pada yang tak sudi..ya ALLAH...aku tak sanggup lagi menanggung derita ini...lenyapkanlah ya ALLAH..agar aku tiada lagi menyimpan hati pada dia...kerana aku yakin aku hanya bertepuk sebelah tangan sahaja ya Allah..hanya aku..hanya aku yg ingin memilikinya...bukan dia...bukan dia ya Allah...andainya dia melihat dn membaca semua isi hatiku ini............




No comments:

Post a Comment