I loVe Design

I loVe Design

Sunday, 10 March 2013

Salam buat semua..

Assalamualaikum pd semua yg sudi jenguk blog sy ni..dn yg penting yg sudi baca blog sy ni..tak sangka plak ade org yg sudi baca blog sy ni..pasti mereka semua akan terkejut dn pelik bila baca blog sy ni..yelah..xkena pada orangnya..nampak dari luar lain..dalamnya lain...ibrt kata pepatah..dont judge a book by its cover...mmg sesuai sgt pepatah tu...setiap manusia yg hidup di muka bumi ini ada kisah hidup masing...ceritera cinta masing...perasaan yg berbeza...tnpa kita tidak menduganya...betul tak?..hmm..malu?entahlah...sebab bagi sy..BlOG NI ADALAH DIARI SY....sy xmengharapkan sesiapa pun baca dn seandainya mereka baca..biarlah kisah2 sy ni menjadi rahsia hati mereka masing-masing...persepsi manusia ni berbeza-beza..ada yg suka..ada yg xsuka..ada yg jijik..ada yg maki hamun...dn yg paling teruk adalah mereka akn mengaibkan seseorang tu...bg saya tak perlu lah semua tu...semua orang ada cara tersendiri nak luahkan masalah dan isi hati masing-masing...seperti kamu semua..tak semua orang baik dn buat perkara yg semuanya mulia..tak ada kan?tak ada manusia yg sempurna..sy juga seperti manusia yg lain..punya hati dan perasaan..punya tempat dn masa untuk diluahkan...selain ALLAH dan insan yg kita paling percayai...betul tak?
So, kesimpulannya...sy mintak maaf andai apabila kamu semua membaca blog sy ni..ada rasa meluat ke..jijik ke..geli ke...menyampah ke..miang ke..gatal ke...ikut suka la nk kata apa pun..ni blog sy..ni diari sy...dn sesungguhnya ALLAH yg mengetahui segalanya...Wassalam...

No comments:

Post a Comment