I loVe Design

I loVe Design

Tuesday, 26 February 2013

Dalam Diam

Dah lama benar aku tak meluahkan isi hati aku dalam blog ni..ye lah...aku dah ade teman setia aku..SI DIARI...hehe....lebih personal...dn tak terlampau terbuka....tapi entahlah kenapa hari ni aku rase terdetik nak luahkan dalam blog ni...aku tahu xde sape pn yg akan bace sbb blog ni mcm xwujud jer..hehe...
Malam ni aku nak luahkn isi hati aku yg dah lama terbuku....
Sebenarnya orang yang aku cari sbnarnya mmg wujud...dn aku tak berangan2 tinggi..mmg org sprti yg aku nak mmg ada...aku dh knal die..rupa dia...aku dh lihat die dgn mata kpala aku sndiri...aku dh thu tntg krjaya die...dn bnyk pkra yg dh aku tahu tntg dia...tapi nk buat macam mana....dia xnak mengenal aku....dia xsudi nak kenal aku...die xnampak aku....die xkisah psal aku...die xpedulikan aku langsung...dn aku sedar mmg aku xlayak untuk die...bg aku die seorang yg perfect...mmg apa yg aku nak smua ada pada die...mmg ada...tp sayang....aku cuma dpt mmerhati dia dri jauh...jarak yg sgt jauh....
Kenangan lama...aku dan dia...kenangan aku dn dia bg aku mmberi 1000 kemanisan buat aku...tapi bg dia....mungkin dia lgsung xsedar akn kewujudan kenangan itu....xpelah..aku tak kisah pn...sebab aku tahu...jodoh aku di bawah kuasa ALLAH....KUASA ALLAH...mungkin bukan sekarang....tapi yg akan datang...mungkin dia nama yg telah tertulis di Luh Mahfuz......
Menunggu dalam diam.....biarkan masa yg memberikan jawapannya....

No comments:

Post a Comment