I loVe Design

I loVe Design

Sunday, 1 January 2012

Jangan heran


Jangan heran atau pelik kalau saya post entry tntg video lagu..ni kerana saya sangat sukakan muzik. saya suka sangat dengar lagu. Tak kisah la lagu berbentuk genre apa.nasyid, pop, etnik, balada, jazz, pop rock dll..Lagu Inggeris ke, Melayu ke, Indon ke, Korea ke, Hindustan ke..yang penting bila saya dengar sesebuah lagu tu for the first time, hati terus terpikat, lagu tu la yang saya akan dengar banyak kali. Tapi saya lebih gemarkan dengar lagu genre nasyid kontemporari. nasyid moden. bila dapat dengar lagu, confirm susah nak mengantuk, saya xboleh fokus bila stdy sambil dengar lagu..sebabnya confirm saya akan menyanyi..even suara xselunak dn xsemerdu Ct..hehe..Dalam laptop wajib ada library or folder untuk lagu..rasenya laptop saya berat disebabkan lagu trlampau banyak kot..ye lah..lagu sekali dengan video..mana tak beratnya..tengok kat blog pn ada library lagu..hehe...

2 comments: